WEBUILD, constructorul podului peste Dunăre de la Brăila, susține că asfaltul s-a deteriorat din cauza tirurilor care vin din Ucraina, și nu numai, care transportă cantități peste masa maximă permisă, stabilită la 40 de tone. Într-un interviu acordat publicației ” Gândul”, citat de cotidianul ”Adevărul, managerul rtehnic al companiei Webuild, a explicat ce a dus la deteriorarea asfaltului la podul peste Dunăre, inaugurat în urmă cu două luni și jumătate. Potrivit acestuia, de vină sunt tirurile care vin din Ucraina, și nu numai, care transportă cantități peste masa maximă permisă, stabilită la 40 de tone. În plus, în lunile de vară, nu a fost respectată nici decizia de limitare la 7,5 tone, iar viteza de deplasare pe pod este depășită de camioanele de mare tonaj. Reprezentantul Webuild mai spune că podul peste Dunăre de la Brăila nu are o structură cu beton deasupra, este o structură metalică. „Din păcate, noi nu avem o structură cu beton deasupra, este o structură metalică ortotropă, deci nu are beton deasupra. Și ce înseamnă asta? Afectează primul strat de asfalt și celelalte. Poate într-un mod diferit, s-ar putea. Avem niște normative de referință în România? Nu cred!”, explică Alan Scutti. În opinia specialistului, soluția constă în instalarea de cântare înainte de pod. „Acest control al ISCTR trebuie să fie permanent”, afirmă Alan Scutti. ”Podul nu este un pasaj de tranzit pentru oricine. Vorbesc și de tancuri, vorbesc de orice. Are o limită de 40 de tone, trebuie să fie respectat, gata, nu este atât de greu!”, a spus reprezentantul firmei WEBUILD, Alan Scutti.
Botoșani: Traseu turistic eminescian format din pietre cu versuri din poemul ”Luceafărul”
Versurile lui Mihai Eminescu au fost prinse într-un proiect care să promozeze orașul Botoșani și care să scoată în evidență...