Companiile care furnizează energie și gaz natural au anunțat că vor expedia mai tîrziu consumatorilor facturile la energie și la gaz natural pentru luna septembrie. Motivul invocate ar fi lipsa timpului suficient pentru adaptarea softurilor la OUG 119/2022. Dana Dărăban, director executiv al Federaţiei Asociaţiilor Companiilor de Utilităţi din Energie (ACUE), a declarat pentru Agerpres, că ”toţi furnizorii vor întâmpina probleme în implementarea noilor criterii de selecţie a beneficiarilor, de aplicare a plafonului la anumite marje de consum, ceea ce este foarte posibil să ducă, în anumite situaţii, la întârzieri. Noi am văzut legea adoptată la 1 septembrie, cu aplicabilitate la 1 septembrie. Este o chestiune pe care am spus-o de mai multe ori: avem nevoie de o perioadă de 30 de zile pentru a opera schimbările”, a spus Dărăban. Consumatorii trebuie să se aștepte ca din cauza întârzierii facturilor acestea să vină la un moment dat cu suma de plată pentru două-trei luni. În aceste condiții, clienţii care primesc o astfel de factură, pe care nu o pot plăti dintr-o singură dată, sunt sfătuiți să discute cu furnizorul pentru eşalonarea plăţilor.
China a construit cea mai mare fermă de legume pe verticală din lume, complet robotizată
China a anunțat că a construit prima fabrică autonomă de legume în orașul Chengdu, capitala provinciei Sichuan din sud-vestul Chinei,...