Comisia Europeană și Rețeaua de cooperare în materie de protecție a consumatorilor au transmis o nouă scrisoare către WhatsApp, prin care sunt solicitate măsuri în ceea ce priveşte actualizările, condiţiile de furnizare a serviciilor, politica de confidenţialitate şi informarea clară a utilizatorilor. WhatsApp trebuie să arate, în special, modul în care intenționează să comunice orice actualizări viitoare ale condițiilor de utilizare, iar acest lucru să fie făcut pe înţelesul utilizatorilor, pentru ca aceștia să decidă, ulterior, dacă mai doresc sau nu să folosească aplicaţia. De asemenea, WhatsApp trebuie să clarifice dacă obţine venituri din politicile comerciale referitoare la datele utilizatorilor. Simultan, trebuie să se asigure că utilizatorii înțeleg ceea ce acceptă și modul în care datele lor cu caracter personal sunt utilizate în scopuri comerciale. Comisia Europeană a mai trimis o scrisoare către WhatsApp, în ianuarie, pe motiv că mai multe actualizări ale condițiilor sale de utilizare efectuate în 2021 au fost problematice pentru consumatori. WhatsApp a transmis, atunci, că utilizatorilor le-au fost furnizate informațiile necesare, inclusiv prin intermediul unor notificări în aplicație sau prin serviciul său de asistență. Răspunsul nu a fost considerat satisfăcător, așa că, acum, WhatsApp are la dispoziţie o lună, pentru a demonstra că practicile sale respectă legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor.
Tarifele la energie electrică ar putea crește cu 6% de la 1 ianuarie 2024
Tarifele de distribuţie a energiei electrice ar putea creşte cu 6% de la 1 ianuarie, a declarat, luni, Gabriel Andronache,...