„Destinaţia Anului”, cea mai importantă competiţie de promovare a turismului intern, se află deja la a II-a ediţie. Competiţia doreşte promovarea destinaţiilor turistice ale României în mediul online, în emisiunile tv, prin implicarea directă a românilor pe site-ul destinatiaanului.ro şi prin colaborarea cu bloggeri şi influenceri de turism. Aflată la a doua ediţie, Destinaţia Anului ridică ştacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului şi Alianţa Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse in două etape (pe regiuni şi naţională) şi o dublare a intensităţii comunicării. „Prin nominalizarea destinaţiei preferate, îi oferi şansa de a câştiga competiţia şi de a fi promovată la nivel naţional. Un efort minim pentru un câştig uriaş. Promovarea în turismul intern are şi beneficii financiare şi creşte şansele de expunere la nivel internaţional. În acelaşi timp este o mândrie şi un sentiment de apartenenţă să vezi destinaţia ta de suflet în competiţie,” menţionează iniţiatorii campaniei. După ce în 2021, Oradea a obţinut Premiul Juriului în competiţia Destinaţia Anului 2021, fiind una dintre cele 6 finaliste din ţară, anul acesta, Oradea este nominalizată din nou pentru titlul Destinaţia Anului 2022.
Galați: Mecanic de locomotivă prins drogat de polițiștii gălățeni
Un mecanic de locomotivă pe un tren de călători a fost depistat pozitiv la cannabis de către polițiștii din Galați....